Hoe kan ik na goedkeuring van de lening mijn facturen aanleveren?

Via welke weg?

Heb je jouw aanvraag voor de Mijn VerbouwLening ingediend met de hulp van de loketmedewerker of renovatiecoach? Of kan je wat hulp gebruiken bij het indienen van jouw facturen? Dan mag je de facturen bezorgen aan de loketmedewerker van jouw gemeente of aan jouw begeleidende renovatiecoach.

Diende je jouw aanvraag volledig zelf in?  Dan mag je de facturen indienen via mail aan  energiehuis@warmerwonen.be   

 

Hoe doe je dat?

Per factuur vul je een aanvraagformulier tot uitbetaling in.

Bijvoorbeeld: heb je 5 facturen, dan vul je in totaal 5 aanvraagformulieren in.

Per factuur én het bijhorende aanvraagformulier scan je deze twee documenten samen in en sla je op als één pdf-bestand. Herhaal dit voor de andere facturen.

Bijvoorbeeld; heb je drie facturen, dan lever je driemaal een pdf aan.

 

Het aanvraagformulier om een factuur te laten uitbetalen vind je hieronder terug.

     Download hier het aanvraagformulier

 

Het is ook heel belangrijk om het aanvraagformulier correct én volledig in te vullen. Zo loopt jouw dossier geen vertraging op.

     Download hier de handleiding om het formulier in te vullen

 

Heb je vragen over het aanleveren van facturen? Ga naar onze veelgestelde vragen.

-> Klik hier voor een aantal veelgestelde vragen over facturen